• Regulamin

Niniejszy regulamin określa zasady sprzedaży na stronie internetowej https://www.proes.com.pl zwanej dalej Platformą oraz zamawiania w sposób inny niż za pośrednictwem Platformy, której właścicielem jest: 

 

PROES Paweł Stachurski

Chamsk, Ul. Mazowiecka 46

09-300 Żuromin

NIP: 511-009-53-69

REGON: 142101107

Tel.  502 599 955
e-mail:  biuro@proes.com.pl

 

Złożenie zamówienia za pośrednictwem Platformy jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany te będą obowiązywać od chwili opublikowania ich na stronach Platformy.

 

  1. Występujące w regulaminie pojęcia należy rozumieć następująco:

 

  1. a) PROES 

 

PROES Paweł Stachurski

Chamsk, Ul. Mazowiecka 46

09-300 Żuromin

NIP: 511-009-53-69

REGON: 142101107

  1. b) Platforma – strona internetowa służąca do przeglądania towarów oraz składania zamówień przez Użytkowników zamieszczona pod adresem https://proes.com.pl 

 

  1. c) Klient - osoba fizyczna, która nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, osoba prawna albo jednostka organizacyjna niebędąca osoba prawną,

 

  1. d) Użytkownik - Klient posiadający prawo korzystania z Platformy,

 

  1. e) Formularz rejestracji - formularz, który musi zostać wypełniony przez Klienta w celu otrzymania dostępu do Platformy.

 

  1. W celu utworzenia konta na PROES Klient wypełnia Formularz rejestracji, podaje swój login i hasło oraz pozostałe dane wymagane przez PROES

 

  1. PROES ma prawo odmowy przydzielenia dostępu do Platformy bez konieczności podania przyczyn.

 

  1. PROES ma prawo odmowy umożliwienia Klientowi odroczenia terminu płatności bez konieczności podania przyczyn.

 

  1. Dane o produktach uzyskane przez Użytkownika za pośrednictwem Platformy przeznaczone są wyłącznie do wiadomości Klienta i nie mogą być przekazywane osobom i podmiotom trzecim bez wyraźnej pisemnej zgody PROES.

 

  1. Użytkownik nie ma prawa przekazywać hasła dostępu do Platformy osobom trzecim.

 

  1. PROES ma prawo do likwidacji konta dostępu do Platformy dla wszystkich Użytkowników Klienta w przypadku naruszenia tajemnicy handlowej.

 

  1. Złożenie zamówienia przez Platformę jest jednoznaczne z oświadczeniem, że Użytkownik zapoznał się z Regulaminem i go akceptuje.

 

  1. Zamówienia złożone poprzez Platformę są traktowane jako zamówienia złożone pisemnie.

 

  1. Zamówienie złożone poprzez Platformę jest przekazywane do realizacji. Użytkownik otrzyma potwierdzenie przyjęcia zamówienia.

 

  1. PROES ma prawo dodawania i wycofywania produktów ze swojej oferty.

 

  1. PROES zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów będących w ofercie.

 

 

  1. Warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność towaru w magazynie własnym lub dostawcy. W przypadku czasowej niedostępności produktu Klient zostanie poinformowany o aktualnym stanie zamówienia w celu podjęcia przez niego decyzji dotyczącej realizacji zamówienia.

 

  1. W przypadku wystąpienia zaległości płatniczych realizacja zamówienia zostanie wstrzymana, a Użytkownik je składający otrzyma powiadomienie o przeterminowanych zobowiązaniach wobec PROES z prośbą o ich bezzwłoczne uregulowanie.

 

  1. Wszystkie oferowane przez nas towary są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub importera, o ile na ten towar jest udzielana gwarancja. 

 

  1. Nie bierzemy odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania towarów.

 

  1. Odpowiedzialność za szkody wynikające z nieprawidłowego funkcjonowania urządzeń, obsługiwanych zgodnie z instrukcją, określają warunki gwarancji producenta, importera bądź dystrybutora towaru.

 

  1. Jeżeli dostarczony towar będzie posiadał wady, Klientowi przysługuje prawo otrzymania tego towaru z usuniętą wadą bądź wymiany na nowy egzemplarz, pozbawiony wad. Stwierdzenie wady produktu wymaga decyzji producenta, dystrybutora bądź importera. W przypadku wykrycia wady produktu prosimy, po uprzednim kontakcie telefonicznym lub poprzez e-mail z COK, o odesłanie na nasz adres korespondencyjny wadliwego produktu wraz z kserokopią faktury oraz podstemplowaną przez nas kartą gwarancyjną. Po uzyskaniu opinii producenta, dystrybutora bądź importera zwrócimy koszty zakupu bądź wymienimy towar na wolny od wad.

 

  1. Reklamacji z powodu różnic wynikających z wyglądu towaru na stronie internetowej, spowodowanych np.: różnymi ustawieniami monitora nie uwzględnia się.

 

  1. Klient ma prawo do zwrotu w stanie niezmienionym otrzymanych towarów w terminie do 14 dni od ich wydania, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.). Zwrot towaru odbywa się wyłącznie na koszt zwracającego. Zasady zwrotów

 

  1. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

 

  1. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest pozostawanie towaru w stanie kompletnym i nie pogorszonym z uwzględnieniem oryginalnego opakowania. Zwrotowi nie podlegają koszty przygotowania, dostarczenia i wysyłki. Zwrot towaru odbywa się na koszt nabywcy.

 

  1. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

 

  1. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy załączonego do niniejszego regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.   

 

  1. Wszystkie przesyłki prosimy kierować na nasz adres korespondencyjny.

 

  1. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.

 

  1. Reklamacje przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, faxu lub maila.     

 

  1. Mogą Państwo skorzystać z formularza reklamacyjnego zawartego w Systemie, jednak nie jest to obowiązkowe.

 

  1. W piśmie reklamacyjnym należy wskazać:

 

  1. a) Nazwę reklamowanego towaru lub usługi,

 

  1. b) nr dokumentu sprzedaży towaru lub usługi,

 

  1. c) opis wady,

 

  1. d) żądanie,

 

  1. e) wskazanie jednej z trzech form doręczeń (za pośrednictwem operatora pocztowego, faxu albo maila), którą Klient ma być powiadomiony o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

 

  1. Po zgłoszeniu reklamacji Klient otrzymuje potwierdzenie jej przyjęcia, co zobowiązuje go do przekazania przedmiotu reklamacji PROES.

 

  1. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie nie dłużej niż w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji i zwrócenia przedmiotu reklamacji.

 

  1. Po rozpatrzeniu reklamacji, PROES informuje o rozstrzygnięciu Reklamującego.

 

  1. Towar sprowadzony na specjalne zamówienie Klienta nie podlega zwrotowi.

 

  1. Objęte gwarancją są wszystkie produkty znajdujące się w ofercie, na które producent udzielił własnej gwarancji. Towary objęte gwarancją producenta posiadają załączoną kartę gwarancyjną zawierającą informacje o punktach świadczących usługi gwarancyjne jak i pogwarancyjne.

 

  1. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne w przypadku zakupów dokonywanych przez Klientów jest wyłączona zgodnie z art.558 § 1 kodeksu cywilnego i z tytułu rękojmi nie będą przyjmowane zwroty.

 

  1. Reklamacje z tytułu rękojmi będą przyjmowane na zasadzie warunkowej tzn. jeśli reklamacja zostanie uwzględniona przez producenta lub dostawcę PROES wówczas towar zostanie wymieniony na wolny od wad.

 

  1. Reklamacji podlegają tylko produkty kupione w PROES.

 

  1. Reklamacji nie podlegają produkty uszkodzone fizycznie z winy użytkownika lub wykorzystane niezgodnie z przeznaczeniem.

 

  1. Rozpatrywane są tylko reklamacje złożone i spełniające ww. kryteria.

 

  1. Regulamin stosuje się odpowiednio do zamówień składanych mailem, faxem lub telefonicznie.

 

  1. Mimo dołożenia najwyższej staranności PROES nie gwarantuje, że publikowane dane nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z handlowcem. Prezentowane na stronie oferty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego. PROES dokłada wszelkich starań, aby informacje dotyczące ofert były jak najbardziej rzetelne, aktualne i możliwie kompletne.

 

  1. Wszystkie ceny podane w Platformy są domyślnie cenami netto, do których PROES doliczy VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeżeli cena prezentowana cena nie jest ceną netto, to jest to wyraźnie zaznaczone.

 

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy, że podane przez Klienta dane osobowe będą objęte ochroną przed dostępem osób nieuprawnionych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności.